Re: Kontroler USB

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 13:01:03 MET DST

Użytkownik "MarkPunk" <markpunkXXX@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:evq4kh$q04$1@kushnir.sileman...

> o to chodzi że to wcale nie jest opisane - ja zakładam że to port ale
> pewności nie mam, i stąd moje pytania

Piny są ustawione w takiej kolejności jak napisałem. Problem polega tylko na
ustaleniu z której strony jest początek, a z której koniec, czyli gdzie jest
jedynka lub czwórka. Jeśli to zrobisz to reszta będzie jasna.

> czy pisząc multimetr masz na myśli zwykły miernik elektroniczny, gdzie
> przy próbie pomiaru napięcia ustalę gdzie jet +5v a gdzie masa?

Tak, woltomierz do znalezienia +5, a jeszcze lepiej omomierz czy
"ziemiowskaz" do ustalenia GND.