Re: Czy dyski 7200 RPM do notebookow sa glosne?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 16:29:09 MET DST

Użytkownik "hefal" <hefalumpikWYTNIJ@TOo2.pl> napisał w wiadomości
news:evo23s$2ja$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości

> * Podjazdy osobiste zostaw proszę dla siebie i interpretacje co jest
> napastliwe, a co nie również ;)

Sam wprowadziłeś wątek pozamerytoryczny do fachowej dyskusji. Domagasz się
przywilejów?

> Na codzień używam dysków profesjonalnie i owszem - zauwżam różnicę
> wydajności
> pomiędzy dyskiem w laptopie 5400 a dyskiem sprzed 2 lat na FW w
> zew. skrzynce. Dysk w laptopie łapie lepsze transfery niż ten w obudowie
> ale
> podczas pracy z rozproszonymi po całym dysku danymi dysk 7200 sprawdza się
> lepiej.

Nie wiem co chciałeś napisać, ale z tego co czytam nie ma tu żadnego
argumentu na temat. To raczej tylko hipotezy. Jeśli chcesz podważać testy,
to napisz co zmierzyłeś, na jakim sprzęcie i w jakich okolicznościach. Poza
tym praca z danymi rozproszonymi po całym dysku którego nie zniweluje bufor
to zajęcie raczej typowe dla serwera niż notebooka. A o notebooku jest ten
wątek.