Re: Co bedzie szybsze do backupow: pamiec Flash na USB, czy karta pamieci + czytnik?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 13:41:40 MET DST

Użytkownik "Kazik" <kk@www.pl> napisał w wiadomości
news:evmjdr$2fb3$1@news2.ipartners.pl...

> Zeby nie byc goloslownym:
> Pamiec USB: http://tiny.pl/dt79
> Karta CF: http://tiny.pl/dt7w

> No wlasnie, tylko pewnie niektorzy producenci podaja na opakowaniu
> maksymalny transfer, tyle ze nie czytnika, tylko portu USB 2.0. Cos jak
> "wewnetrzny transfer twardego dysku".
> Moze ktos zna czytnik, ktory na pewno potrafi zapisywac te 40 MB/s ?

Ta konstrukcja wydaje mi się mocno podejrzana. Pamięci flash w wersji na USB
czy do cyfrówki różnią się tylko interfejsem. Poza tym czytniki raczej nie
są optymalizowane na szybkość, bardziej na liczbę formatów. Po trzecie w
porównaniu z innymi CF jest stosunkowo stare. To wszystko przemawia za
wyborem opcji bez czytnika.