Re: Co bedzie szybsze do backupow: pamiec Flash na USB, czy karta pamieci + czytnik?

Autor: Kazik <kk_at_www.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 02:38:04 MET DST

> Nie wiem, ale liczby które podajesz są dość kosmicznie wysokie :-)

Zeby nie byc goloslownym:
Pamiec USB: http://tiny.pl/dt79
Karta CF: http://tiny.pl/dt7w

> Powinien to być czytnik działający w trybie "hi-speed".

No wlasnie, tylko pewnie niektorzy producenci podaja na opakowaniu
maksymalny transfer, tyle ze nie czytnika, tylko portu USB 2.0. Cos jak
"wewnetrzny transfer twardego dysku".
Moze ktos zna czytnik, ktory na pewno potrafi zapisywac te 40 MB/s ?