Re: Tuner TV...

Autor: CCL <bardzo.zly_at_adres.com>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 14:56:23 MET DST

PAVELAK napisał(a):
> Witam! Więc tak... mam taki problem, kompletnie się na tym nie znam ,
> a potrzebuje kupić jakiś niedrogi (za ok. 200zł) tuner zewnętrzny,
> który miałby służyć głównie do zgrywania materiału z VHS i kamery
> analogowej... Co mi byście doradzili?
> Pozdrawiam!

Ja używam do zrzucania z kamery VHS karty z tunerem Pinacle PCTV analog
PCI. Wcześniej używałem WinFasta PVR i też działało.
Ważne, żeby połączyć karte Tunera z kartą dźwiękową (lub z wejściem
dzwiękowym na płycie) kabelkiem. Kamere podłączasz: video - kablem do
Tunera, audio kablem do wejścia dzwięku w kompie i dziala. Do obu kart
jest proste oprogramowanie do zgrywania.

--
CCL