Re: Windows Vista Ultimate 64 bit

Autor: Dawid Per <dape_at_vp.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 14:14:03 MET DST

sp00n wrote:

> slyszales o czyms takim jak domena? a o czyms takim jak remote desktop?
> to tylko dwie rzeczy a zapewniam ze jest wiecej...

  Tak, uzywam obu - na viscie business, bez problemow. Ja wiem ze jest
wiecej, tak samo jak duzo jest roznic miedzy XP HOME a XP PRO -
natomiast 95% ludzi nerwowo walczacych o PRO gdy polecalem HOME nie
potrafilo wymienic z jakich funkcji systemu beda korzystac ktore sa w
PRO a nie ma w HOME. Wydaje mi się, że i tu sytuacja jest podoba.
Pozatym ile osób ma w domu kontroler domeny windowsowej? A remote
desktop można z powodzeniem zastąpić darmowymi lepszymi rozwiązaniami,
jednak jest to już całkowite NTG.