Re: Windows Vista Ultimate 64 bit

Autor: sp00n <sp00n_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 12:14:19 MET DST

> ? No to pochwal sie do czego potrzebny Ci jest az ultimate ??

slyszales o czyms takim jak domena? a o czyms takim jak remote desktop? to
tylko dwie rzeczy a zapewniam ze jest wiecej...
nie wiem czy kolega uzywa ale zapewniam ze sa tacy co uzywaja. tez mam viste
ultimate 64bit i nie mam specjalnych problemow poza niedopracowanymi
driverami do geforce (101.70 znosnie szybkie juz ale wyje wentylator i nie
ma oc). dodam jeszcze ze istnieje tez dobry powod do kupienia c2d e6300
zamiast e4300 - i to jest sprzetowa virtualizacja, jezeli ktos uzywa,
naturalnie. nie bede na razie polemizowal z wynikami testow vmware ;).

pozdrawiam,
w.