Odzyskany plik - OfficeRecovery

Autor: Pitras <piotret_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 13:19:42 MET DST

Cześć

Miałem małą przygodę z dyskiem w efekcie czego straciłem dane z jednej
partycji. Odzyskałem je za pomocą programu Undelete. Ale pliki
(głównie w formatu Word i Exel) nie chciały się otwierać (miałem
krzaki na ekranie)
Zainstalowałem Office Recovery Enterprise. Przekonwertowałem parę
plików ale nic nie pomogło. Nadal zamiast poprzedniej zawartości mam
krzaki.

Czy jest jakiś sposób na odzyskanie danych ???