Re: ACPI, wspolne przerwania i win 2K/XP - co za g....

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 17:36:12 MET DST

"Tomasz Holdowanski" <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> wrote in message
news:rg9p13t3c7m191v6qcocemcm98st51kark@4ax.com...
> Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 10 Apr 2007 19:00:11 +0200
> is the real date, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> has written
> something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

> Jesli mowisz o tych, ktorzy w morzu komputerowego bydla zachwycajacego
> sie np. anemicznym psem w polu wyszukiwania reaguja na niego
> przeklenstwem i natychmiastowym wylaczeniem go w preferencjach, to
> samo robiac z tym obrzydliwym mydlanym interfejsem i parudziesiecioma
> innymi rzeczami, to moge sobie byc osobliwoscia.

Cóż za dosłowne odkrycie Twoich prawdziwych intencji i przekonań.
Pogratulować opisowego języka. "Komputerowe bydło"... heh.

> BTW, dlaczego mam
> wrazenie, ze pracujesz jesli nie w samym MS, to w okolicach? :)

To tylko wrażenie. Choć swoją drogą nie miałbym nic przeciwko gdyby
okazało się czymś więcej, bo aktualnie szukam zajęcia :-).

> Durne porownanie. Nie pierwsze zreszta. Usilujesz zawrocic dyskusje od
> konkretnych zarzutow wobec softu i polityki firmy.

Ano, bo widzisz, jeśli masz ochotę dalej ciągnąć tego flejma (ja nie
mam, i kończę dyskusję), to rób to chociaż w sposób bardziej zbliżony do
tematyki tej grupy. Pisałem też, że mnie polityka nie interesuje. A z
upierdliwościami produktów pewnej firmy walczę po cichu i w zupełnie
inny sposób od przyjętego przez Ciebie; nie rozgłaszając całemu światu,
jak bardzo mi się one nie podobają, tylko starając się wpłynąć w jakiś
sposób na decyzje ich twórców. Czas pokaże, kto z nas osiągnął
więcej....

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/