Re: wymiana 7900gt -> 8800gtx, ile prądu więcej ?

Autor: Dawid Per <dape_at_vp.pl>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 17:32:09 MET DST

Maciek wrote:

> A zysk wydajnościowy wersji GTX nad GTS usprawiedliwia różnicę cenową?
> Bo kojarzę że te GTX/ULTRA/XT to nigdy opłacalne nie były ...

No wlasnie zysk wydajnosciowy jest znaczny - tak naprawde to ta GTS w
defaulcie jest niewiele szybsza od mojej wykreconej 7900gt (przynajmniej
wedlug testow), natomiast GTX jak to sie ladnie mowi miazdzy - i tak mam
odlozona pewna kase na grafe z dx10 a jak pisalem mam okazje sprzedac
7900 po niezlej cenie, a okazja za miesiac np. moze sie juz nie powtorzyc.

> Coś podkręcane albo zamierzasz podkręcać?

GF chodzi na 580/1600. Proc nie podkrecony - i raczej nie bedzie - plyte
mam jak to sie ladnie mowi "jak palec z d...".

> IMHO GTS pójdzie na tym zasilaczu ... a nie wiem ile GTX wiecej ciągnie.

Co do GTS to wiem, ale ponoc roznica jest masakryczna w poborze pradu
miedzy GTS a GTX.

> a tak OT to jak się raptor spisuje - swojego czasu myślałem nad czymś
> takim bo najbardziej mnie denerwują czasy uruchamiania i doczytywania.

Pod tym wzgledem spisuje sie wysmienicie - natomiast nawet wlozony w
mate wyciszajaca daje o sobie niezle znac pod wzgledem glosnosci. I
prawde mowiac przez to jestem troche zawiedziony.