Rozdzielenie łącza ADSL

Autor: Chaykin <winkami_at_gmail.com>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 17:29:59 MET DST

Witam! Posiadam łącze ADSL od providera Inea (dawniej ICP, http://www.inea.pl/
) z Poznania. Łącze pracuje z modemem Motorola SBV5121E (
http://www.klonex.com.pl/produkty/img/SBV5121.png ). Sprawa wygląda
tak, że mam już w mieszkaniu podłączone dwa komputery (jeden poprzez
USB, a drugi Ethernet), ale chciałbym podłączyć także trzeci. Nie znam
się za bardzo na sieciach w związku z tym mam parę pytań:

1. Co najlepiej dokupić? Router czy switch? Wystarczyłoby np. coś
takiego? http://allegro.pl/item180772488.html (oczywiście chodzi mi o
jak najtańsze rozwiązanie, ale też takie co by dobrze działało :))
2. Czy komputer podłączony przez router albo switch będzie w
internecie widoczny? (tzn. np. czy będzie miał HighID w eMule ;])
3. Mam nadzieję, że podłączenie takiego urządzenia to nie jest wielka
filozofia? Wystarczy po prostu trochę skrętki i wszystko podłączyć?
Czy też się mylę? :/

Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.