Re: jaki pisak do ciemnych plytek

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 08:38:11 MET DST

> Kochani, pytałem tylko o pisak

:) przypomnial mi sie tekst o zarowkach :)

> Zadne wypalanie mnie nie interesuje, mam mocne okulary,
> kto sie bedzie meczył z czytaniem tych malutkich wypalonych
> literek?

Faktycznie - mozna wypalic wieksze... tyle, ze to drogo i wolno...
A co do pisakow - jesli chcesz pisac jasnym na ciemnym tle,
to musi to byc cos mocno kryjacego. Czyli faktycznie jakies
paskudztwo z lakierem. Najlepiej srebrnym, odbija duzo swiatla.

Ewentualnie - kupuj plytki z jasnym wierzchem. ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.