Re: Jak dać dźwięk AVerTV end TVPhone98 w/VCR (Bt878)

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 08:30:43 MET DST

> Dzięki za zaangażowanie, ale jak wytłumaczysz sobie tekst
> opatrzony
> "ps."
>
> cytuje
> "gdy w programie użyję stop klatki to
> wtedy audio leci."

Fakt, nie doczytałem.
Otóż, faktycznie chodzić może o sterowniki.
Mam tą kartę (chyba dokładnie tą) na stanie, i wiem, że jedne (słownie jedne) sterowniki
chodzą z nią poprawnie. I to, z tego co pamiętam, są to sterowniki do w2k, a nie wxp.

Ściągnij sterowniki ze strony producenta, ale dokładnie do tej sztuki, którą posiadasz.
(Sorry, nie mam w tej chwili dostępu ani do moich sterowników, ani do www, ani do samej karty).
Powinno zadziałać.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin