Re: Nie miał chłop kłopotu ...

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Apr 2007 - 03:08:43 MET DST

ZS ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Dokładnie to co piszesz. Inne wyjscia w kablu. Ja miałem nvidie i po
> przejsciu to samo bylo. Dopiero gdy założyłem oryginalną przejściówkę ati z
> innej karty obraz kolorowy się zrobił. A po jakimś czasie i tak zeby miec
> obraz musiałem uzywać w catalist center opcji force detekt bo nie chciał mi
> tv właczać:)

Moj kolega mial Leadtek'a GF2MX400/64MB TVOUT i jak przeszedl na Galaxy
Zaman GF7300GT/256MB TVOUT to sie okazalo, ze kable ktore pieknie
chodzily pod pierwsza grafa na nowej daja czarno-bialy obraz. Kolega
wlasnorecznie je przelutowal wg zalecen artykulu (troche inne
podlaczenie drucikow we wtyczkach) i juz bylo w kolorze.
A to jest stronka jednego grupowicza (Solara) za pomoca ktorej (w tym
linkow do innych stron) moj kolega sobie poradzil z kablem:
http://www.solar.blurp.org/tvout.html

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!