Re: Nie miał chłop kłopotu ...

Autor: ZS <abc_at_wp.pl>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 18:18:36 MET DST

> To jest kwestia zle polutowanego kabla - kolega mial dokladnie to samo.
> Tutaj na grupie mi ktos podpowiedzial - ja mu przekazalem i pomoglo.
> Ale nie pamietam juz stronki z poradami (cos o wojnie klonow w tytule
> artykulu bylo)

Dokładnie to co piszesz. Inne wyjscia w kablu. Ja miałem nvidie i po
przejsciu to samo bylo. Dopiero gdy założyłem oryginalną przejściówkę ati z
innej karty obraz kolorowy się zrobił. A po jakimś czasie i tak zeby miec
obraz musiałem uzywać w catalist center opcji force detekt bo nie chciał mi
tv właczać:)