problem z HDD

Autor: Arturo <acudzilo_at_nie.spamuj.wp.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 15:48:48 MET DST

Witam kupiłem nowy HDD 300 GB Seagate ST3300620A sformatowałem pod windowsem
3 partycje po 100 GB później wgrałem trochę danych ze starego HDD . Wszystko
było OK dopóki nie wyciągnąłem dysku z kieszeni i zamontowaniu w komputerze.
Po uruchomieniu instalki win XP pojawiła się tylko jedna patrycja 130 GB
niesformatowana. wyłączyłem kompa i spowrotem podłączyłem dysk jak był
wcześniej. Niestety nie pojawiły się dyski które miałem wcześniej ani dane
na nich zapisane. jest tylko jeden dysk i na dodatek niesformatowany .
W czym jest problem ?
Co mogę zrobić aby przynajmniej odzyskać dane z dysku ?

Pozdrawiam i wesołych świąt dla wszystkich grupowiczów