Re: *Całkowite* odizolowanie PC (z WiFi) od fal radiowych

Autor: Bugatti <spamerzy_at_maklerzy.pl>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 13:23:59 MET DST

Użytkownik "Pawel Andziak" napisał w wiadomości:

> http://hacking.pl/pl/news-6523-Farba_blokujaca_sieci_WiFi.html

Brzmi obiecująco. Producent twierdzi iż jest ona w stanie zatrzymać 100 %
sygnału no ale ja osbiście nie spotkałem się ani z ceną takiej farby ani z
testami obrazującymi jej skuteczność.

http://emsectechnologies.com/index.php

Pozdr.

--
Bugatti
PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |