Re: prosba o ocene zestawu

Autor: marikaz <marikaz_at_nomail.com>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 23:47:26 MET DST

"gremplina" <ptysiapupa@poczta.onet.pl> wrote in
news:1175797914.990357.114040@o5g2000hsb.googlegroups.com:

> w sklepie przekonywali mnie ze zestaw 2 bedzie o wiele cichszy i
> lepszy i strasznie namawiali na Viste, ale nie jestem przekonana co do
> Visty - chce zeby na kompie chodzily mi takze starsze gierki
> bardzo prosze o ocene -dzieki

Ten drugi obiektywnie jest lepszy. zwykle sklepy same montuja te zestawy
i wydaje mi sie ze zmiana konfiguracji sprowadzi sie do tego, ze osoba
skladajaca dany komputer wezmie z magazynu inne czesci.

Z tych 2 zestawow zrobilbym jeden o takich bebechach:

Athlon 64 X2 4200+ am2
plyta ASUS M2N4-SLI
Geil Dual 2x512 MB 667 MHz cl4 (tylko 800 z cl 5 nawet)
Gigabyte Geforce 7900 gs lubGalaxy 7900 gs Cooler Master (tu jak chcesz)
naped Asus Dvd-/+ RW, retail
FDD Alps
obudowa NZTX Trinity black (o gustach sie nie dyskutuje)
zasil Cooler Master eXtreme power 550W PFC (wielki na ten zestaw
spoko wystarczy 400W i bedzie tanszy)
Vista Basic pl - w zaleznosci od cierpliwosci :)
Na monitorch sie nie znam, mam CRT i czas jeszcze bebe mial.

--
marikaz
marikaz<at>dr.com