prosba o ocene zestawu

Autor: gremplina <ptysiapupa_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 20:31:55 MET DST

witam
chce kupic kompa i wreszcie wszystko wybralam a wjednym sklepie
komputerowym zaproponowali mi cos zupełnie innego w podobnej cenie.
teraz nie wiem co wybrac i bardzo prosze o ocene zestawow. z gory
wielkie dzieki!
Zestaw 1
AMD Athlon 64 X2 EE 3800+ box am2
DFI Infinity nF ultra II -M2
Geil Dual 2x512 MB 667 MHz cl4
Galaxy Geforce 7900 GS 256 MB 256 bit Zalman
Seagate barracuda 250 GB 16 mb sata II
pioneer DVD+/-RW DVR 111
FDD Samsung
obudowa Raidmax Smilodon
Tagan 420 W PFC
Windows XP Home
Monitor Benq FP 91 GP
Tuner Tv Leadtek Winfast Tv 2000 XP Expert

Zestaw 2
Athlon 64 X2 4200+ am2
plyta ASUS M2N4-SLI
Corsair 2x1024 MB 667 cl4
S. Barracuda 250 GB 16 mb cache (w sklepie przekonywali że lepiej
wybrac dysk Samsunga bo szybszy i cichszy)
Gigabyte Geforce 7900 gs lubGalaxy 7900 gs Cooler Master
naped Asus Dvd-/+ RW, retail
FDD Alps
obudowa NZTX Trinity black
zasil Cooler Master eXtreme power 550W PFC
Vista Basic pl
monitor Benq FP93GX+ 19''
ten sam tuner
w sklepie przekonywali mnie ze zestaw 2 bedzie o wiele cichszy i
lepszy i strasznie namawiali na Viste, ale nie jestem przekonana co do
Visty - chce zeby na kompie chodzily mi takze starsze gierki
bardzo prosze o ocene -dzieki