Re: prosba o ocene zestawu

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 22:57:30 MET DST

marikaz napisał(a):

/ciach.../

> A tu masz czalkowita slusznosc! Zadnych wynalazkow od ATI - tylko nVidia,
> zadnych dyskow od samsunga, tylko - barracuda.

Nie ma sensu byc taka konserwa i zapierac sie rekami i nogami :) Swiat
idzie do przodu i czasem dobrze jest sprobowac czegos nowego. 12 lat
temu z koreanskiego sprzetu mozna bylo kupic co najwyzej kiepskie
monitory Hyundai czy GoldStar (ale i niezle, choc malo znane, cyfrowe
Kuo Feng - Smile). Kilka lat temu nawet przez mysl by mi nie przeszlo,
ze kupie dysk Samsunga. A dzisiaj to robie - pomimo przywiazania do WD /
Maxtora / Seagate'a - z prostych i obiektywnych przyczyn : szukam bardzo
cichego sprzetu, a opinie i testy wskazuje na to, ze to dobry wybor :)
Podobne zjawiska masz w innych dziedzinach (np. w motoryzacji).

Ja sam - po 14 latach uzywania komputerow z procesorem Intela (z
wyjatkiem malego epizodu z AMD K5-PR133 - wchodze wlasnie w Athlona X2 :)

> Asus to sprawdzona marka i wiadomo, ze dostaniesz sprzet przyzwoitej
> jakosci. Ja przyzwyczailem sie do abita.

Ja tez. Ale czy nie powinienem sie czuc wycyckany gdy po 2 latach
eksploatacji plyty za owczesne 600 zl (Abit BX 133) wyciekly
kondensatory ? Milosc do marki tez ma swoje granice ;)

Pozdrawiam,
Wojtek