Re: prosba o ocene zestawu

Autor: marikaz <marikaz_at_nomail.com>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 22:17:46 MET DST

"ciem" <ciempf@gmail.com> wrote in
news:1175799408.373644.238420@p77g2000hsh.googlegroups.com:

> Nie odpowiedzialem Ci na najwazniejsze pytanie, sorki.
> Jezeli chodzi o te zestawy, co podalas to mam zastrzezenia do
> procesorów (mysle, ze o wiele lepiej spisuja sie dzieci Intela) oraz

Mozesz podac jakies 'umocowanie' swojej opinii, ze procki intela
spisuja sie lepiej od AMD?

Ja rozpoczecie przygody z 'klonami' datuje na 1993 rok. Zaczynalem
od intela. Pozniej, srednio raz na okolicznosc wymiany sprzetu, (1 -2 l.)
robilem podmianki pomiedzy intelem a AMD. Nie stwierdzilem zadnych anomalii
podczas pracy procesora AMD. Chodzi oczywiscie o realizacje i wykonanie
programu, a nie o np. temperature pracy.

> pamieci (absolutnie odradzam pamieci Corsair'a). Uwazam, ze procesor
> Intela, plyta ASUSa, pamieci od OCZ Technology, karta graficzna od
> Galaxy (obowiazkowo z chipsetem nVidii, zadne tam Radeony), dysk od
> Seagate'a to bardzo dobre rozwiazanie, jezeli szukasz dobrego,
> wydajnego, z przyszloscia, a jednoczesnie nie-ekstremalnie-drogiego
> PC'ta.

A tu masz czalkowita slusznosc! Zadnych wynalazkow od ATI - tylko nVidia,
zadnych dyskow od samsunga, tylko - barracuda. Pamieci geil sa podobno
niezle, ale to nie moja opinia tylko innych uzytkownikow.

Asus to sprawdzona marka i wiadomo, ze dostaniesz sprzet przyzwoitej
jakosci. Ja przyzwyczailem sie do abita.

Asus dal nie tak dawno plame z jakas plyta, a abit dla rownowagi
eksperymentuje z rozwiazaniami technicznymi. I zamiast zlecic
to swojemu laboratorium, testuje te rozwiazania na nerwach uzytkownikow.

--
marikaz
marikaz<at>dr.com