Re: Dziwne "coś" na układzie karty graficzmej

Autor: sympatyk <sympatyk_at_gmail.com>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 08:37:50 MET DST

Nie mam lepszego aparatu a ten którym robiłem zdjęcie chyba
na wyrost można by takowym uznac, heh

ale wpadłem na pomysł że użuję kamerki aby wam to lepiej pokazac:
http://www.dnet.pl/~lukaszs/temp/x1950pro2.jpg

to jest taki jakiś chyba rodzaj gąbki o grubości 1mm,
i tak jak to widac na pierwszym zdjeciu, mozna ja
swobodnie odginac/usunac z ukladu calkowicie.

Nie wiem po co to cholerstwo tam fabrycznie zalożono,
instrukcja nic nei wspomina o sciaganiu tego czegos z karty,
a mi sie wydaje ze ta "gąbka" zwyczajnie sie stopi przy graniu w jakas
gre...

--
pozdrawiam