Re: Stacja dokująca?

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 20:38:08 MET DST

grzesiek napisał(a):

> Jak wygląda schemat podłączenia laptopa do takiej stacji. jeżeli mam
> laptopa X i chcę do niego kupić stacje to mogę kupić dowolną np. Y.
> Czy laptopa podłącza sie przez kabel usb 2 tzw replikator portów
> (wystarczy ze laptop bedzie w niego wyposażony) czy trzeba wybrać
> stacje dedykowaną do danego modelu.

Delikatnie mowiac troszke zamotales i nie jestem pewien o co Ci chodzi
:) Generalnie rzecz biorac do wszystkich lepszych laptopow powinny byc
dostepne stacje dokujace (tego samego producenta, dedykowane do danego
modelu lub rodziny modeli) - laptopa zatrzaskujesz w stacji (odpowiedni
port jest zazwyczaj na spodzie lapka), a w stacji masz do dyspozycji
wszystkie rodzaje portow plus VGA (!). Kupujac taka stacje na Allegro
musisz sprawdzic czy posiadany zasilacz do laptopa bedzie pasowal
rowniez do stacji.

Z kolei od 200 zl w gore mozesz kupic cos, co na wyrost nazywa sie
uniwersalna stacja dokujaca - listwa podlaczana przez USB, w ktorej masz
dostepne wszystkie porty oprocz tego do podlaczania monitora. Produkuje
to na przyklad Kensington.

Pozdrawiam,
Wojtek