Stacja dokująca?

Autor: grzesiek <gk180984_at_interia.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 19:19:26 MET DST

Jak wygląda schemat podłączenia laptopa do takiej stacji. jeżeli mam
laptopa X i chcę do niego kupić stacje to mogę kupić dowolną np. Y.
Czy laptopa podłącza sie przez kabel usb 2 tzw replikator portów
(wystarczy ze laptop bedzie w niego wyposażony) czy trzeba wybrać
stacje dedykowaną do danego modelu. Czy takie połączenie nie wygląda
jak wkładanie cartridge (laptopa) do stacji) i muszą po prostu
pasować do siebie( znajdować sie w tym samum miejscu) jak sie je
nałoży na siebie?

Mam kupić laptopa - do tego stacje, laptopa nie konieczne bede ja
wybierał - a pasować musi?