Re: jaką wybrać nagrywarke dvd-rw z light scrible tanią a zarazem dobrą prosze o pomoc

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 23:17:46 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> "Andrea" eumcqu$pj0$1@nemesis.news.tpi.pl

> Czyli to z Tobą pomyliłem tę osobę:
>
> "Andre" eu7rnl$316$1@news.onet.pl

> To jak z tym Pioneerem Jest tam LS czy LF? Czy i LS, i LF?
> Mnie mówiono kiedyś, że jest tam LS, więc go nie wziąłem
> pod uwagę, dobierając ;) się do nowej nagrywarki, gdy było
> jasne, że moja Toshiba się skończyła. :)
>
> Później się dowiedziałem (być może nawet/także od Ciebie)
> że Pioneer wspiera LF, nie LS i pożałowałem swego wyboru,
> a teraz dowiaduję się, że jednak i LS...

Jakbyś uważnie przeczytał to co napisałem, to byś wiedział:)

Wersje 111 i 111D nie obsługują ani LS ani LF. Można je przeflashować na
wersję 111L firmware'm bufallo (sprzęt jest ten sam) i wtedy obsługują LF.
Była też wersja 111C, dostępna chyba tylko w Japonii, która obsługiwała
LS - do normalnego Pioneera dołożona była płytka z elektroniką
odpowiedzialną za jego obsługę i miała odpowiednio zmienione oprogramowanie.

--
Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF