Re: jaką wybrać nagrywarke dvd-rw z light scrible tanią a zarazem dobrą prosze o pomoc

Autor: Brodi <madmax81_at_ilikespamersinteria.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 17:16:31 MET DST

lukasnk9@gmail.com napisał(a):
> jaką wybrać nagrywarke dvd-rw z light scrible tanią a zarazem dobrą

super
jeden poradził asusa który po wielkiej wtopie z napędami CD CDRW myśli
że podbije rynek innym gównem, wogóle kto to importuje ?
z benq mam mało styczności ale sąsiadowi jedna padła, a że kupił ją w
angli to poszła na allegro :]

ja miałem już samsunga - oczywiście odradzam,
liteon - jak się trafi dobry model to spoko, a jak nie to cierp
nec - zapis OK, odczyt kaplica, sporo pada po roku

LG - mam ją dopiero 2 miechy i narazie nie mam zastrzeżeń
mimo wszystko polecam LG, jak się nie daj boże zepsuje to expresem ci
wymienią/naprawią. :]