Re: Czym przetestowac Radeon 9100

Autor: Gil <gilboa1.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 01:10:36 MET DST

Turbos10 wieczniezywy <adres@antyspamowy.pl> napisał(a):

> Czym przetestowac te karte graficzna?
>
> Gra TMNT (żółwie) jak podejdę w jedno miejsce to pojawia się czarny
> ekran i zwis. (cały czas w tym samym miejscu)
> Command And Conquer 3 Tiberium Wars Wywala mi przy wyświetlaniu menu.
> (wraca do windows.).
> Genesis Rising The Universal.Crusade działa dobrze tylko cały czas
> wyświetla błędy, niepodobna się jej że mam stare sterowniki i cos
> wypisuje że karta nie obsługuje trybu pełnoekranowego i zostanie
> otwarta w oknie.
> S.T.A.L.K.E.R. się nie uruchamia wyświetla okienko z błędem
> [...]
Ja bym przetstował tą kartę właśnie takimi programami jak TMNT, C&C, Tiberium
Wars, Genesis Rising czy Crusade.
Jakby nie działała to bym ją wywalił. Nawet GForce 2 MX odpala te gry.
Masz złą kartę to gier. Wywal ja bo i tak nikt jej nie kupi.
Karta 9100 była szeroko znana jaka karta sprawiająca problemy w grach już 5
lat temu. Nikt ci nie pomoże. Twoja karta na śmietnik.