Czym przetestowac Radeon 9100

Autor: Turbos10 wieczniezywy <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 14:25:51 MET DST

Windows XP
900MHz Duron
768MB RAM
Radeon 9100 (sterowniki omega 3.8.252) 64ramu

Czym przetestowac te karte graficzna?

Gra TMNT (żółwie) jak podejdę w jedno miejsce to pojawia się czarny
ekran i zwis. (cały czas w tym samym miejscu)
Command And Conquer 3 Tiberium Wars Wywala mi przy wyświetlaniu menu.
(wraca do windows.).
Genesis Rising The Universal.Crusade działa dobrze tylko cały czas
wyświetla błędy, niepodobna się jej że mam stare sterowniki i cos
wypisuje że karta nie obsługuje trybu pełnoekranowego i zostanie
otwarta w oknie.
S.T.A.L.K.E.R. się nie uruchamia wyświetla okienko z błędem
inicjalizacji.

Ludzie polecaja 3dmarka ale najnowszy chyba nieruszy na mym sprzecie.
Wiec czym przetestowac te karte?
Pozdrawiam

--
Wszelkie przypadki niestandardowej pisowni, gramatyki czy interpunkcji
uznaje się niniejszym za zamierzone i winny być traktowane jako