Re: asus i iPLUS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 17:53:41 MET DST

"SzymaneK" <marcin.wr@gmail.com> wrote in message
news:1175096149.613143.160790@l77g2000hsb.googlegroups.com... On 28

> czyli jednak coś w tym jest.
> więc czy rozwiązaniem jest zakup modemu na USB?

Niestety ale nie. Ponadto właśnie się upewniłem, że problem zawieszania
się i zrywania połączeń na sprzęcie z nieintelowskim procesorem dotyczył
także innych modeli modemów. Stabilnie pracował jedynie SonyEricsson
GC89 (i starszy GC79). Być może uda Ci się go jeszcze gdzieś kupić w
promocji.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/