Pasta/klej termoprzewodząca - Radeon 9100

Autor: Joe <joe-bar_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 17:03:05 MET DST

Witam
rozglądam się, właśnie za nowym zestawem chłodzącym(radiator + wentylator)
do mojej karty Radeon 9100, w której padł wentylator
problem jest tego rodzaju, iż radiator jest tam przyklejany do GPU (bez
żadnych zaczepów), i pytanko czy pasta która jest w zestawie do montażu,
jest w stanie przykleić radiator czy musi być tutaj jakiś specjalny klej?

dodam że zestaw jaki zamierzam kupić
 http://www.allegro.pl/item175364871_miedziane_chlodzenie_grafiki_geforce_ati_radeon.htmlposiada zaczepy mocujące, ale z uwagi na brak "dziur" w mojej karcie niebęde mógł ich użyć do zamocowaniaPozdrawiam Joe