Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wszystko_at_albo.nic>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 15:27:54 MET DST

> To jest co innego, po pierwsze. Po drugie, zalezy co uznajesz za
> zamaskowanie, i czy naprawdę skorzystałeś z prawa, czy tylko z
> uprzejmosci sprzedawcy.

Ale ja nie pisalem, ze dotyczyl mnie konkretny przypadek.
Konkretny przypadek opisal Konrad Kosmowski i odpowiedz na tenze z federacji
konsumentow.

> Wracajac do lcd, prawie na pewno w warunkach gwarancji jest napisane,

Zrozum w koncu o czym mowa. Mowa nie o gwarancji, jaka jest umowa zawierana
na dowolnych zasadach ale o odpowiedzialnosci sprzedawcy z tytulu
niezgodnosci towaru z umowa. Odpowiedzialnosc taka nie jest dowolna a
jednoznacznie okreslona w prawie.

> Dowod powstania wady to maly problem w tym przypadku, dla chcacego nic
> trudnego. Sam nie udowodniles, ze jest to wada fabryczna i kupujacy
> tez mial by problem z obaleniem argumentacji np. mechanicznego
> uszkodzenia.

Jak juz pisalem ciezar dowodu z tytulu niezgodnosci towaru z umowa spoczywa
na sprzedawcy.

> Co gorsza, nie znasz nawet przypadku skorzystania przy badpixelu z
> tego co proponujesz, nazwijmy to "prawem" ;p

Znam odpowiedz federacji konsumentow oraz ustawe.
Ty zas nie wiesz nawet o czym pisze w watku.

Pozdrawiam
PaPi