Re: athlon dwurdzeniowy na 939 czy na AM2 - jakie różnice?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 08:38:45 MET DST

Mysle ze nie warto sie dalej wglebiac. Ja i niektorzy uzytkownicy w tym
watku uwazamy ze modernizacja komputera ma sens, Ty - ze nie. Moglbym
policzyc ile wyniosla mnie modernizacja i byc moze sumarycznie bylaby to
kwota troche mniejsza lub wieksza od zakupu nowego ale roznica w moim
przypadku nie bylaby duza.
Jest jednak kilka aspektow o ktorych nie wspomnielismy - latwiej jest
przyoszczedzic 500zl na podmiane plyty z procesorem niz 1,5tys zl na
caly zestaw. Latwiej jest okazyjnie trafic jakis podzespol na allegro np
nowa k. graficzna gdy po sprzedazy starej nie doklada sie tak duzo.
Dolozenie pamieci to tez modernizacja, ktora po pewnym czasie jest
tansza bo RAM tanieje, a podnosi znacznie komfort pracy (np poprzez
wylaczenie swapa).
Nie da sie jednoznacznie zdefiniowac swoich potrzeb w przypadku
komputera, bo to nie maszynka do miesa ze jej funkcjonalnosc jest
zamknieta. Komputer moze robic coraz to nowe rzeczy i modernizacja
pozwala dopasowac sie do tych potrzeb
Marx