Re: athlon dwurdzeniowy na 939 czy na AM2 - jakie różnice?

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 20:12:28 MET DST

Radosław Sokół nastukał(a):

> Ale ja nie jestem maklerem giełdowym, tylko użytkownikiem
> komputera. Komputer kupuję, by służył do pracy, po jakimś
> czasie maszyna się amortyzuje i zaczyna na siebie zarabiać,
> a potem można spokojnie przesunąć ją do innych zadań lub
> nawet sprzedać ze stratą, bo już na niej zyskałem swoje.

Policz ile jest warta godzina Twojej pracy, policz ile czasu w ciągu roku
tracisz czekając na komputer, uwzględnij nadwyrężone nerwy, i może się
okazać, że lekka modernizacja "na bieżąco" od czasu do czasu będzie się
opłacić :-)

Dodaj do tego fakt, że na przykład teraz pamięci DDR2 są tanie, a procesory
będą za kilka miesięcy {jakieś C2D 4200 za 250pln?}, a jakieś inne elementy
jeszcze w innym momencie {np. jakiś GF8800GTS 320MB za 500 w drugiej połowie
wakacji}. Dlatego warto czasem zmodernizować to, co akurat się najbardziej
opłaci co nie potanieje przez następnych kilka/naście miesięcy {C2D E6300 w
ubiegłe wakacje i teraz w praktycznie tej samej cenie, a przed premierą się
kupowało PentiumD w tej cenie...}

> Do gier trzeba mieć *cholernie* dużo forsy. Gry są straszliwie
> nieopłacalne. Sprzęt drogi, oprogramowanie drogie -- czasem
> wręcz roczny koszt gier, nawet przecenionych, może dogonić
> cenę prostego zestawu komputerowego. I trzymam się zdania,
> że jeżeli kogoś nie stać na granie, to niech nie gra po prostu.

Wiele rzeczy jest niby nieopłacalnych (sex jest męczący ;)), ale warto mieć
coś od życia poza chlebem, wodą i dachem nad głową ;-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...