Re: PD,P4 a obudowa

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 01:51:14 MET DST

Radosław Sokół nastukał(a):

> Poza tym lepsze chłodzenie przyda się bardziej dyskom, niż
> karcie dźwiękowej czy tunerowi. W przypadku obiegu powietrza
> "z tyłu obudowy" przód skrzyni w zasadzie będzie niechłodzony,
> znów tylko oddając ciepło przez blachy i powolne mieszanie
> z tyłem, bo opory będą zbyt duże, by ciągnęło z przodu jakimiś
> szparami.

Ostatnio Google opublikowało wynik swoich obserwacji na podstawie
funkcjonowania sprzętu jakiego używają (dyski ATA/SATA do trzymania mniej
intensywnie używanych danych). Dyski które miały gorsze warunki termiczne
potrafiły na początku szybciej padać, ale te które przetrwały sprawowały się
przez pozostały czas lepiej, niż te które były oszczędzane.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...