Re: PD,P4 a obudowa

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 13:52:49 MET DST

Radosław Sokół nastukał(a):

> Przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem.
>
> Samo wyciąganie zdaje egzamin gdy obudowa jest absolutnie
> szczelna poza otworami wlotowymi z przodu i wylotowymi
> (z wentylatorem) z tyłu. Tak nigdy nie jest.

Tylko po co wciągać powietrze z przodu, podczas gdy na dole z tyłu są
elementy wymagające zazwyczaj lepszego chłodzenia {karty graficzne, tunery
DVB, karty dźwiękowe potrafią się grzać nieźle}, a część obudów {nowszych i
niektórych starszych też} ma specjalnie otwory w dolnej części ścianki
bocznej po to, by tamtędy zasysać powietrze.

Konfiguracja pusz-pull wg przeróżnych testów na sieci daje słabsze efekty,
tak samo jak i u mnie, ale może to ta moja lodóweczka {Thermaltake Soprano}
jest taka szczelna ;-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...