Re: Zestaw uzupełniająy

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 11:05:40 MET DST

Grzegorz Brycki wrote:
> Witam,
>
> Chcę złożyć komputer.
> Cel: bankowość, łatwe i przyjemne serfowanie po internecie, zakupy
> internetowe, raczej bardzo malo gier, ogladanie filmow.
> Kasa: niewielka, raczej im mniejsza tym lepsza
> Założenia: lepsze slabsze firmowe niz nowoczesniejsze noname
>
> Mam już:
> * Monitor
> * Dysk 40gb na kieszeń

Kieszeń zapewne do gubienia danych z dysku?

> * CD oraz CD/DVD
> * stacje dyskow
> * drukarka
>
> Teraz potrzebuję wiedzieć:
> * jaki procek

W zasadzie jakikolwiek. Ja bym brał najtańszego Athlona 64x2.

> * jaka plyta glowna

np. Asus M2N PV VM

> * jaka obudowa

Dowolna minitower microAtx, np. Modecom Step 203 - mają teraz całkiem
przyzwoite zasilacze.

> * jaka karta graficzna

żadna - na płycie masz za darmo zintegrowany sterownik graficzny.

> * ile pamięci i jakiej

2 GB DDR2 667 + 2 moduły po 1 GB

> * jaki minimalny dysk (oprocz tego ktory juz mam)

Dowolny, który nie jest o 10% tańszy od 2x większego, np. 250..300 GB.
Samsung?