Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 02:30:27 MET DST

** MarkS wrote:

> Powiem tak. Rób jak uważasz szkoda tylko że innych wpychasz na miny.

Powiedz może konkretnie co masz na myśli (np. powołując się na podstawy
prawne itp.) zamiast pustych frazesów. Sprzedawca operujący na polskim
rynku może /se/ wypisać tony o, jak to określiłeś, /klasach matryc/ i
innych bzdurach ale dopóki nie poinformuje w sposób sensowny klienta, o
tym, że sprzedaje towar używany określając go jako nowy i o tym, że
jego panel będzie miał po środku świecący punkcik to te tony mają
niewielkie znaczenie.

Jeżeli o tym poinformuje (nie w dokumentacji ale w umowie
kupna/sprzedaży - ofercie) to jest OK.

I to jest właściwie czysta ludzka uczciwość w dodatku chroniona prawem.
Żaden tam przywilej o który się trzeba starać. Jakbyś przypadkiem
zechciał się jeszcze przedstawić to może wiedzielibyśmy od kogo *nie*
kupować.

> Tak się składa że bardzo często mam w praktyce do czynienia z
> podobnymi sytuacjami i wiem co piszę.

A moim zdaniem gówno tam wiesz. EOT.