Re: diagnostyka sieci

Autor: takeshin <takeshin.nospam_at_op.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 23:27:24 MET DST

> Program powinien być zainstalowany na windows XP PRO... On pozwoli na
> podłączenie 10 stanowisk.
> Prócz tego sprawdź switche czy są 10Mb czy 100Mb.

switche są 100Mb (przynajmniej taki model)
nie wiem jak sprawdzić, czy działają na 100

z racji oszczędzania, wszystko było na xp home,
a dobrze by było mieć wszystko na xp pro
duże prawdopodobieństwo, że to wina xp home,
ale nie tylko

ograniczenie do 5 kompów - to się zgadza
ale zdarza się rzadko
zwykle max. 5 osób korzysta z danego kompa
czasem się dołączy 6,
ale mogą to przeboleć i poczekać chwilę

coś mi tam jeszcze nie pasi
na przykład, na jednym z kompów
wyjątkowo długo szuka innych kompów w grupie roboczej,
wszystko się wolno dzieje,
nie tylko w przypadku kiedy wszyscy pracują

wyłączyłem już limity za pomocą xp antispy,
nie wiem, czy to coś da

gdzieś widziałem na necie opisy
przyspieszania połączeń sieciowych,
ale o ile pamiętam,