Re: okej, umiera zasilacz

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 21:46:36 MET

Cyrylski nastukał(a):

> nie nie, szum mi nie przeszkadza. cena to pierwsze kryterium, drugie to
> jakość.
>
> Obecnie mam Megabajta wiec cokolowiek bedzie lepsze pewno ;) chodzi mi o
> to zeby dostac produkt sredniej klasy za rozsadne pieniadze, wybor jest
> a ja sie nie znam :) no i czas goni. ja na kompie pracuje i ucze sie z
> jego pomoca...
>
> poki co, zeby gnojka odciazyc poodpinalem co bardziej uciazliwe sprzety
> ale to nie tak mialo byc ;)

Megabajt dawniej to właśnie były LC-350 ważące tyle co puszka po sardynkach.

Jeśli Modecom, to kieruj się w stronę magicznych literek MC {Fortron w
środku}, czyli MC-350ATX. Ewentualnie możesz wziąść pod uwagę markę AMACROX,
modele z dużym wiatrakiem to tak naprawdę ten sam Fortron co w Modecomach MC.

Ostatnio kupiłem sobie takiego i jak tylko upewniłem się, że chodzi,
wymieniłem wentylatorek na cichutki ślizgowy 120mm z ręczną regulacją i
porównywałem z Fortronem MDN {jedna z lepszych serii, 350-tka z 25A na +12V}
z Allegro i to to samo.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...