Re: PILNE! - który model lasera wybrać?

Autor: Zet <antyspam_at_niema.maila>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 10:47:20 MET

"Mariusz" <spamerze_zly_adres_@com.pl> wrote in message
news:67a8031it24qpa6eob3oib58ndlionbl9b@4ax.com...
> Witam
> Zastanawiałem się nad zakupem jednej z tych drukarek:
>
> Kyocera FS-1000
> Kyocera FS-1010
> HP LaserJet 5/5N
> HP LaserJet 5P
> HP LaserJet 6P
> HP LaserJet 2100
> HP LaserJet 2200
> HP LaserJet 1200
> HP LaserJet 1300
>
> Który z tych modeli wybrać do drukowania domu?

[ciach]

Polecam za ok 500zl HP 2100 lub 2200 z siecia i dupleksem. Siec dla wygody,
a dupleks tez dla wygody (w koncu dzwigac 200 kartek a 400 to jest roznica)
+ oszczednosc papieru. Sam mam HP 4000 z w/w funkcjami. Jak ja kupowalem nie
bylo takiego wyboru uzywanych drukarek jak obecnie, bo zapewne bym kupil
2x00, chociaz 4000 ma troche nizsze koszty eksploatacji, jednak ja nie
drukuje tak duzo, zeby to mialo dla mnie znaczenie (ok 30 tys rocznie, a
drukarka jest przeznaczona do takiego obciazenia MIESIECZNIE). Co do zdjec i
grafik to widac roznice pomieczy 600dpi a 1200dpi, jednakze roznica jest
taka jak pomiedzy "fatalnie" a "tragicznie" ;)
Drukarki te nadaja sie zdecydowanie do tekstu z ilustracjami, gdzie
ilustracje pelnia role pomocnicza dla tekstu (schematy, ilustracje w
artykulach, konspektach) natomiast do wydruku samodzielnych grafik i zdjec
to jest to pomylka.

pozdrawiam