PILNE! - który model lasera wybrać?

Autor: Mariusz <spamerze_zly_adres__at_com.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 20:28:43 MET

Witam
Zastanawiałem się nad zakupem jednej z tych drukarek:

Kyocera FS-1000
Kyocera FS-1010
HP LaserJet 5/5N
HP LaserJet 5P
HP LaserJet 6P
HP LaserJet 2100
HP LaserJet 2200
HP LaserJet 1200
HP LaserJet 1300

Który z tych modeli wybrać do drukowania domu?

Modeli 5L/6L nie biorę pod uwagę ze względu na to, że przeczytałem w
ostatnich grupowych postach, że tam się chrzani separator.
Ponoć też w LaserJet 1200/1300 siada jakaś folia.
Kumpel namawia mnie na Kyocerę FS-1000 lub FS-1010 ale ta ma osobno
bęben ale na 100 tys. wtdruków tyle tylko, że na forum "Elektroda"
przeczytałem, że drukarki Kyocera nie lubią dosypywania tonera ani
zamienników, bo mogą być problemy z wydrukiem i najlepiej jest kupować
oryginalny toner.
W sumie chciałbym aby koszt eksploatacji był jak najtańszy (nie chcę
ciągle kupować oryginalnych tonerów) i zastanawiam się czy nie będzie
właśnie takich problemów z zamiennikami do tej Kyocery.
Szczerze powiem, że mam już mętlik w głowie, który z modeli wybrać.

Drukarka ma być tania w eksploatacji, solidna i ma mieć dostępne
zarówno zamienniki jak i ewentualnie oryginały.

Co lepsze - HP LaserJet 5/5N czy HP LaserJet 2100/2200 czy też HP
LaserJet 1200/1300? A może ta Kyocera?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Proszę o szybką odpowiedź, bo chciałbym zamówić którąś z tych
drukarek.

Mariusz