Re: Chcialbym zapytac o to opinie na temat nagrywarek NECa. Warto kupic? Czy odradzacie?

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 22:56:21 MET

> Witwm,
> Chcialbym zapytac o to opinie na temat nagrywarek NECa. Warto kupic? Czy
> odradzacie?

Mam NEC 3500A (DVD-RW) i jest to najlepsza nagrywarka, jaką miałem do tej
pory. Z niczym się nie gryzie, jest w miarę cicha, nigdy nie zepsuła płyty.
Wcześniej miałem do czynienia ze sprzętem nagrywającym:
- TEAC (tragedia, gryzło się z wszystkim, psuło stosy płyt od nowości)
- Samsung (pięknie działała, ale paskudnie głośno)
- LG (działała cicho, ale dość szybko coś się zużyło i bardzo długo
kombinowała zanim odczytała płytę)
- TDK (bez problemów)
- Lite-On (zepsuła kilka płyt)

--