Re: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 01:29:31 MET
Message-ID: <etn9tb$rh5$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):

> Twój wybór. Dla mnie osobiście bardziej wiarygodne są zdeflorowane pamięci,
> na których ów pociotek wystrzelał w dwie nocki pół osiedla, niż te
> leżakujące na półce magazynu zapieczętowane w firmowym pudełeczku.
>
>> Chce produkt oryginalny, oryginalnie zapakowany.
>
> Twój wybór. BTW: Peceta też kupujesz zaplombowanego?
>
> > Gwarancji udziela producent, a nie sprzedawca.
>
> Porządny sprzedawca podzespołów komputerowych sam sprawdzi dany podzespół,
> czy w ogóle działa. Kwestia szacunku dla czasu klienta i swojego zresztą
> też.

Porzadny sprzedawca nie bedzie oferowal podzespolow firmy, ktorej wyroby
zbyt czesto do niego wracaja. Lezy to zarowno w jego, jak i klienta
interesie. Komputery skladam od dawna, ale kupuje rowniez gotowe zestawy. W
kazdym z tych przypadkow chce oryginalnie zapakowanch pozespolow lub calego
zestawu z oryginalna gwarancja producenta. Od sprzedawcy oczekuje jasno
oreslonych warunkow zwrotu lub wymiany zakupionego towaru. Moze to zabrzmi w
kraju troche egzotycznie, ale kupuje tylko u sprzedawcow, ktorzy bez zadnych
dodatkowych warunkow podejmuja sie zwrotu pieniedzy lub wymiany towaru w
ciagu miesiaca od daty zakupu.

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Tue Mar 20 01:30:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Mar 2007 - 01:51:16 MET