Re: Czy klęcznik jako krzesło do komputera się sprawdza?

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 23:06:01 MET

Użytkownik "Jaco" <jacekp@polbox.com> napisał w wiadomości
news:etlopc$ng0$1@news2.ipartners.pl...

> Z moich obserwacji wynika, że większość użytkowników tego typu klęczników
> popełnia podstawowy błąd, maksymalnie obniżając siedzisko. W konsekwencji
> d... jest bardziej obciążona niż kolana, a taka pozycja jest bardzo
> niewygodna.

Bo ja myślę, że te klęczniki są źle skonstruowane, zwłaszcza gdy klawiatura
jest na szufladzie pod biurkiem. Gdy się je podwyższy tak, żeby rzeczywiście
wymuszały proste plecy i niegarbienie się, to się okazuje, że klawiatura
powinna być na wysokości co najmniej 85cm, a takich biurek nie ma!

Gdyby cała konstrukcja była niżej o 15cm, to by było w porządku.

A temat klęczników często również się pojawiał na pl.hum.tlumaczenia.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.