Re: Jaki dysk 320GB?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 19:22:40 MET

"Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@o2.pl> wrote in message
news:1qy1834k1uk27.16icl4vobyyl3$.dlg@40tude.net...

> Z odpieraniem musisz sobie sam radzić, ja ci nie pomogę :)

Tak też podejrzewałem. Ja natomiast wolę pisać o realiach, a nie
teoretyzować. Przykład - mam obok siebie dysk Seagate Barracuda IV i
jakiś Samsung PATA, oba 80 GB, oba niemal identycznie obciążone i
dokładnie w ten sam sposób zamontowane. Po prostu leżą sobie obok
obudowy. Różnice temperatur między nimi sięgają nawet 10 st.C, zależnie
od obciążenia. I nie jest to bynajmniej zasługa odmiennego sposobu
pomiaru temperatury przez sensory w tych dyskach, bo różnica ta jest
wyraźnie wyczuwalna także przez dotyk.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/