Re: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 16:54:35 MET

> W każdej dziedzinie można trafić na różne skrajne przypadki
> bezmyślności...
> Najgorsze co widziałem to stickers na rdzeniu procesora! ;-)

Tego jeszcze nie widziałem :D
Niech zgadnę, AMD Athlon? "Gwarancja dożywotnia"?

> Przeważnie wystarczy nazwę firmy wpisać w google i po krótkiej chwili
> odświeża nam się pamięć :-)

Zgadza się. Jednak zdarzają się małe firmy których w internecie się nie
znajdzie, mimo że ceny za utrzymanie stron są obecnie symboliczne. Czasem
można trafić na komunikat "Strona w budowie". Ale to z reguły dotyczy
prywaciarzy, nie sklepów komputerowych.