Re: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 16:40:12 MET

Paweł Cern nastukał(a):

> 2. Stickersy w "metalicznym" kolorze. Nalepianie takich stickersów na
> laminat od strony przeciwnej do elementów, w taki sposób że stickers
> jest przebity nóżkami. Bezmyślni sprzedawcy nie zdają sobie sprawy ze
> taki stickers może doprowadzić do zwarcia (warstwa w kolorze metalicznym
> może przewodzić prąd!). Na szczęście ostatnio ten problem ujawnia się
> bardzo rzadko dzięki powierzchniowym technikom montażu elementów.

W każdej dziedzinie można trafić na różne skrajne przypadki bezmyślności...
Najgorsze co widziałem to stickers na rdzeniu procesora! ;-)

Użytkownicy też potrafią zaskoczyć inteligencją, w stylu przewiercenia
śrubkami laptopa na wylot z zatrzymaniem się po drugiej stronie matrycy,
przewiercenie chipsetu w celu zamontowania radiatora i inne kwiatki :-)

> 3. Skąpa ilość informacji na stickersie. Obok braku samych warunków
> gwarancji, na stickersach często nie jest umieszczony adres firmy ani
> nawet telefon. Zatem np. po roku od zakupu można mieć problem z
> przypomnieniem sobie gdzie dana firma się mieści.

Przeważnie wystarczy nazwę firmy wpisać w google i po krótkiej chwili
odświeża nam się pamięć :-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...