Re: O poziomie firm komputerowych

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 17 Mar 2007 - 15:52:50 MET

Michal Lukasik napisał(a):
> Zapomnieliśmy obaj, że jeśli ktoś jest spoza W-wy to dochodzi koszt
> wysyłki (bagatela przelew z góry 15zł, pobranie 20zł - nie wydaje się Wam
> lekko za dużo?).

Przyznaję się, zapomniałem o tym, mieszkam w Warszawie.

> Ponadto "moja szklana kula" mówi mi, że płyta zostanie sprzedana za ~50zł
> + ewentualny koszt wysyłki - no ale to się okaże w środę ("jelonków" nie
> brakuje).

No niestety, jelonków nie brakuje, ale z drugiej strony przyglądałem się
  tym zdjęciom chyba ze 2 minuty zanim wyczaiłem o co chodzi. Nawet
doświadczony pacjent może tego nie zauważyć, to jest taki mały
szczegół... :-/

Jak się na tym nie znasz, to kupno takiej płyty jest nieopłacalne.
Panowie z PTR Sferis oczywiście nie raczyli wspomnieć, że kondensatory
nadają się tylko do wymiany i do niczego więcej. Naturalnie zgadzam się
z Tobą, że Sferis to oszuści. Miałem z nimi wątpliwą przyjemność w CH
Arkadia (tym na rondzie "Radosława") Chciałem kupić kartę grafiki Galaxy
GeForce 6800 XT. Zbyt miły pan w eleganckim garniturze o wyglądzie geja
zastrzelił mnie ceną 600 coś złotych. Po chwili się okazało, że spojrzał
na kartę z serii 7xxx. Mam bardzo donośny głos, więc uznałem to za próbę
sprzedania mi droższej karty. W końcu klient to kretyn i może uda się
sprzedać mu droższą kartę:-) Ostatecznie do zakupu nie doszło, bo karty
nie było. Kupiłem gdzie indziej

> W całym tym wątku nie chodzi mi o opłacalność takiego zakupu i koszt
> dodatkowy*, tylko o podejście do klienta. Widzę tu dwie możliwości.
> - Świadome wprowadzenie w błąd klienta - IMO nieprawdziwa informacja o
> sprawności płyty.

Sferis ma od tego świetnych sprzedawców

> - Serwis zakłada, że ona faktycznie jest sprawna - wtedy tym bardziej
> omijać taki "serwis".

No wiesz, lutownica parzy:-)

> * Bo ten IMO kupujący poniesie prędzej czy później (i to nie mniej niż
> 50zł (zakładając, że sam nie naprawi), a jak trafi na następny równie
> "uczciwy" serwis to i więcej)

Nie ma innego wyjścia, trzeba tym suk....om patrzeć na ręce, patrzeć na
każdą literkę, każdą pieczątkę, każdy podpis.

Tomaszek