Re: O poziomie firm komputerowych

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 14:42:03 MET
Message-ID: <1vfdm9ekd01jz$.dlg@smutas.org>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 16.3.2007, Michal Lukasik napisał(a):

> Dnia 16.3.2007, Tomaszek napisał(a):
>
>> Jeśli chodzi o kondenstaory to popatrz na to z drugiej strony, dostajesz
>> płytę za niecałe 2zł,
>
> Aukcja się jeszcze nie skończyła, i szczerze wątpię by zakończyła się na
> tej kwocie.

Zapomnieliśmy obaj, że jeśli ktoś jest spoza W-wy to dochodzi koszt
wysyłki (bagatela przelew z góry 15zł, pobranie 20zł - nie wydaje się Wam
lekko za dużo?).
Ponadto "moja szklana kula" mówi mi, że płyta zostanie sprzedana za ~50zł
+ ewentualny koszt wysyłki - no ale to się okaże w środę ("jelonków" nie
brakuje).

>> wymieniasz kondensatory za 10zł góra i za 12zł masz sprawną płytę.
>
> Jeśli robię to sam, to zgoda - tyle w przybliżeniu wyniesie koszt nowych,
> dobrych kondensatorów. Ale zakładając, że się na tym nie znam to gdzie w
> tym cena robocizny? Jaki szanujący się elektronik zrobi to za friko?
>
>> Nie za dużo, nie?
>
> A no za dużo "ale". ;D

W całym tym wątku nie chodzi mi o opłacalność takiego zakupu i koszt
dodatkowy*, tylko o podejście do klienta. Widzę tu dwie możliwości.
- Świadome wprowadzenie w błąd klienta - IMO nieprawdziwa informacja o
sprawności płyty.
- Serwis zakłada, że ona faktycznie jest sprawna - wtedy tym bardziej
omijać taki "serwis".

* Bo ten IMO kupujący poniesie prędzej czy później (i to nie mniej niż
50zł (zakładając, że sam nie naprawi), a jak trafi na następny równie
"uczciwy" serwis to i więcej)

-- 
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T    UIN 53883184    GG#1902559
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t  l  e  n  .  p  l
Received on Fri Mar 16 14:45:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Mar 2007 - 14:51:12 MET