Re: Czy IBM T60 jest najlepszy ?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 12:12:28 MET

>> no poklikaj sobie po stronie Lenovo
>
> Czyli jesteś osobą bez własnego zdania?

mam ale przeciez swoje zdanie musze oprzec na jakis danych, a nie na tym ze
literka T jest wczesniej w alfabecie niz literka X wiec pewnie X jest super
wypas.
na stronie masz dane na podstawie ktorych wyciagasz odpowiednie wnioski.

> No np. T ważą 2x więcej i 2x krócej działają z baterii. No ale
> oczywiście dla laptopa najważniejsze jest to, aby miał tyle pamięci i
> dysków co serwer. :)

hmmm pamieci mogoa miec tyle samo. dysk maja jeden(serwery maja po kilka,
notebooki tak niemaja, nawet z seri T, nie doczytales:)

a teraz pomijamy wage, bo to jest najwieksza przewaga seri X(wlasnie po to
wypuscili ta serie, cos kosztem czegos innego)
bateria?? (dane ze strony na ktora nie raczyles wejsc i poczytac)
notebook X60s(17045UG) - Battery life - min/max: 3.0 Hrs
notebook T60(2007FTG) - Battery life - min/max: 5.0 Hrs

no i jak to z ta praca na bateri??

kolejna sprawa, ekran.
12" seria X a 15" seria T . no ja tez nie rozumiem notebooka z ekranem
panoramicznym ale praca na 12" to jest zaden komfort. notebook mniejszy,
uklad klawiatury tez sie zmienia, mniej wygodny w seri X.

i kolejna, patrzyles moze na dzial Optical device ??
watpie:)
sprawdz i powiedz mi dlaczego seria X niema zadnego napedu??

jak sie domyslam pewnie niewiesz to wyjasnie.
otoz seria X jest mniejsza i niema miejsca na naped.
no i chcesz mi powiedziec ze oczywiscie wiekszy komfort pracy jest na
notebooku bez napedu, prawda??:)

oczywiscie do seri X mozna dokupic naped(zapewne i na USB jak i FDD) albo
mozna zastosowac port replicator ktory jest inny jak w seri R i T bo calego
notebooka wklada sie w ten port i tam jest miejsce na naped optyczny, ale
wtedy ta seria X wazy tyle co T i jest sporo grubsza.

teraz jeszcze jedno rozwiniecie sprawy bateri. X nie ma mozliwosci wsadzenia
napedu optycznego, a seria T ma naped. jak bys nie wiedzial sa dostepne
baterie o wymiarach napedu optycznego wsadzanego wlasnie zamiast niego.
wtedy w takim notebooku seri T masz mozliwosc pracy do 8 godzin(testowalismy
to na lotach transatlantyckich i bardzo to sobie ludzie chwala).

> Minimum inteligencji to trzeba mieć aby rozróżniać pojęcia
> obiektywnie/subiektywnie.

no to jak sie odniesiesz do tej malej garsci faktow??
dalej uwazasz ze seria X jest lepsza ??

--
pzdr
piotrek